søndag 25. mai 2008

Et sted må man starte!


Og hvorfor ikke starte ute?

Har holdt på en stund nå med å få det ca. slik jeg ønsker ute.
Synes det begynner å bli ganske bra nå. Har gått til innkjøp av ny "rotting" sofagruppe, masse puter, pledd, lykter, potter og blomster. På sofagruppe-delen av terrassen har vi kledd gulvet med sjøgresstepper. Deilig!


Sofagruppen med bord


Fra den andre siden


Deilig "pels"teppe jeg fikk kjøpt til en billig penge. Gleder meg stort til å sitte sammenkrøpet under det med masse tente lys og et glass vin i hånden.

En liten samling blomster og lykter. Lavendel er en av mine absolutte favoritter, har flere av de i forskjellige str. og varianter.

2 kommentarer:

Linn fra Solheim sa...

Hei.
Kjempefin blogg du har! Det jeg lurer på nå er hvor har du kjøpt den sjøgress matta? Det så jo så fint ut!

Sabi sa...

Hei,

Takk for det!

Mattene er fra Plantasjen. Tror vi ga 199 pr. stk. Så de er både fine å se på og i pris. :)