mandag 26. mai 2008

Litt mer fra uteområdet.

Fortsetter med litt flere bilder fra terrassen og hagen. Bildene er ikke topp kvalitet da jeg tok de i gårkveld, da sola var godt på vei ned.




Lavendel, lavendel, lavendel... Me like! Urner fra Krukkegården.


Den lille lykten er fra Lene Bjerre, er den ikke søt?



Var så i tvil hva jeg skulle ved denne lange veggen. Syns liksom det måtte være noe der. Endte til slutt opp med to sinkbord fra Granit med urner med lavendeler og noen forskjellige lykter.
Stålyktern ved siden av er fra landstil.com og den har jeg ennå ikke bestemt meg for om jeg liker eller ikke.


Her spiser vi når vi spiser ute. Enklere enn å sitte bøyd over det lave bordet i sofagruppen.


Under det ene epletreet i hagen står Cafe settet mitt fra Lene Bjerre. Dette blir mest til pynt da det ikke er noe særlig godt å sitte på..

2 kommentarer:

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

SE her ja, enda en flott blogg å følge med på.Ser du har sansen, virkelig !
Jeg legger deg til listen min jeg....skal følge med....

Sabi sa...

Takk for det, Hildegunn!
Følger nøye med på bloggen din jeg også!! (og de ligger allerede på listen min.)