mandag 8. september 2008

Et prinsesserom for en ekte prinsesse

Da er endelig prinsessas rom ferdig. Prosessen har dratt ut i evigheter ettersom vi måtte vente en uke ekstra på tapeten. Både mor og datter er fornøyde med resultatet - knall!

Beklager den utrolige dårlige kvaliteten på bildene, sliter stort med kameraet om dagen.

Tenkte å komme med litt flere detaljbilder i morgen. Her er i hvertfall rommet:




Senga er fra Ikea. Sengeteppet er fra Kid og putene er fra Lene bjerre og Sia. Teppet er fra Haba.





Gardiner fra Lene Bjerre og lysekrone fra Lisbeth Dahl. Lekekasse og singel-kommode fra Sia.






Kommode fra Sia med pynt på. Det veneteanske speilet er fra Ikea. Stolen kjøpte jeg på Marita-stiftelsen for 160 kr. Den har jeg pusset opp, og trukket setet i lin. Puta er fra Au maison.






Bokhyllen - her har vi ryddet masse, men trengs nok en runde til. Klokken opp på hyllen skal på veggen igjen.




Til slutt, knaggrekka bak døren.


Fortsatt god kveld og tusen takk for mange hyggelige tilbakemeldinger på vindfanget.


Sabi.

20 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
hvitstil.com/Christine sa...

Så fantastisk flott. Heldig er den tulla di som får ett så flott rom.

Klem Christine

Ramme Alvor sa...

Skal aldri vise dattera mi det rommet:) En prinsesse verdig!
Fantastisk hus du har!

Ramme Alvor

Bakketun sa...

Så nydelig rommet var. Møblene fra Sia er helt nydelige. Får aldri nok liksom. Kan tenke meg prinsessa di er fornøyd.

Ha ei fin uke :)

Meg sa...

Så vakkert råsa prinsesserom!

lilleann sa...

Å så heldig en jente som får dette flotte rommet !!! :)
Det var NYDELIG, rett og slett!

Ha en fin tirsdag, Sabi!
*lilleann*

Therese sa...

Så fint det ble. Og med lyskrone i taket, det er jo et must have for små prinsesser. En rosa drøm :)

tinemor sa...

Så utrolig lekkert!!!
en liten prinsesse verdig ;-)

A-H sa...

Oi oi oi!Det var prinsesserommet sitt ja! Kjempefint, heldig lita frøken som har så fint rom!

tinemor sa...

Det ligger noen awarder til deg inne hos meg
;-)

LYKKEBO sa...

For et nydelig prinsesserom! Kjempe mange fine detaljer.. Og likte veldig godt den strippete tapeten.. Heldig liten pike:)

God helg*

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Utrolig lekkert og gjennomført !!
Masse flotte møbler og pynt, kan tenke meg at hun vil trives her;)
Ha en fin ny uke;)

Fabrikken sa...

Så utrolig flott rom. Vi skal også begynne å pusse opp lellemor sitt rom om litt, greit å få litt inspirasjonsbilder :) Har forresten kjøpt lik den senga til vesla di :) Litt redd hun skal falle ut av den, så tror jeg kanskje venter med å bruke den litt til, hehe.

Klem fra nr. 5

Black Feathers sa...

Kjempekoselig rom, og i skikkelig gjennomført stil. Det er huset ditt også, utrolig flott. Du har så mange nydelige lamper i huset ditt. =)

lilleann sa...

Hei Sabi! :)

Det ligger en liten utfordring til deg inne på siden min ;)

Ha en fin ny høstuke ;)
*lilleann*

Ida sa...

Utrolig flott og gjennomført barnerom! Så flink du er å blande litt billigere ting (fra Ikea, kid osv) med litt dyrere ting (fra SIa osv). Elsker SIA, syntes de har så utrolig mye fint! Blir veldig inspirert av å kikke på tingene deres :)

Vingfanget var også utrolig lekker. Den gangen jeg får en stor entrè (iallefall stor nok) - så vil jeg ha en slik søt benk som duhar :)

Ha en superfin kveld :)

NIB sa...

Hei! I morgen slettes den gamle NIB listen. Hvis du vil være med videre må du bytte roll innen kl 24:)

Laila sa...

Det ligger en utmerkelse til deg på bloggen min.
Ha en fin dag!

Sophie sa...

Denne prinsessa tenker jeg er fornøyd! Kjempeflott rom!
PS! Det ligger en award til deg inne på min blogg!

theysmeigh sa...

bags replica gucci w56 w3e14s5q07 Ysl replica handbags r73 x9c33x9l89 replica gucci bags v72 c6w00m3g96