tirsdag 2. september 2008

Vindfanget ferdig oppusset!


Her i huset pusses det opp og noen ting begynner så smått å bli ferdig.

Vindfanget (lille gangen) er noe av det vi har blitt helt ferdige med og er ganske fornøyd med resultatet i tillegg.

Vi har tapetsert, malt døra hvit innvending og malt tak og taklister.

Itillegg har vi handlet inn ny hylle, benk, speil og noe små pynt.





Hyllen med knagger. Litt pynt opp på den. Kongler og telys glass må til!






Benken, denne står under hyllen, prøvde å få tatt bilder av hvordan det ser ut sammen, men fikk ingen gode resultater. I kurvene har vi skoene vi bruker til hverdags.





Lampen - denne fikk et rart lys pga blitsen som plutselig be veldig rar. Har denne lampen i en større utgave på kjøkkenet også. Simpelthen elsker den den. Ønsker meg disse i trappen også, men spørs nok om jeg får med meg mannen på dette, ettersom de er ganske dyre.





Speilet - henger på motsatt vegg for hyllen og benken.




Til slutt - mine elskede slagstøvler, eneste skopar som ikke er pakket bort i benken. :)

Fortsatt god kveld!

8 kommentarer:

tinemor sa...

Så fint det ble!

Monica sa...

Lekkert!

Bakketun sa...

Så fint det ble! Liker stilen :)

Klem

Synnøve sa...

Lekkert!! kjempefin taklampe.De konglene skal jeg ønske meg. Koselig blogg

Karina`s hjem sa...

Heisann:)
Dette ble kjempe fint!! Greit med mye kurver i gangen, får gjemt bort alt av sko, hansker og luer!!
Koselig blogg du har:)
ha en fin dag videre!

lilleann sa...

Gangen ble kjempefin! :)
Fine detaljer du setter sammen!
Lampen var NYYYDELIG! Den ville jeg og gjerne ha hatt :)
Kjempeflott!!!
Klem,klem:)

Laila sa...

Nå synes jeg det skulle komme et nytt innlegg fra deg. Savner deg, vennen.

Laila

saysloo sa...

Related Site find out this here hop over to these guys review check out the post right here why not try here