mandag 18. august 2008

Konglegalskap, en putedrøm og et vakkert skrin

Alle som kjenner meg vet at jeg elsker å handle, og jammen har jeg ikke vært ute å funnet litt nytt igjen.
Jeg har fått fullstendig kongle-dilla! Kjøper alle jeg kommer over. Bare tre foreløpig. Ser ut som konglene har avløst kronefetisjen jeg hadde tidligere.

Her kommer hvertfall den siste tidens funn;




Jeg elsker puter og klarer bare ikke å stoppe. Jeg er utrolig glad i metalliske farger, men også veldig sær av tøy, sko, vesker og make-up elsker jeg alle nyanser av gull og bronse, men på interiør sverger jeg til sølv.
MEN da man snubler over skatter som denne puten, bare måtte jeg bryte mitt selvpålagte regime. Puten er fra Blomingville og er bare helt fantastisk. Den er to-sidig, altså med to forskjellige sider, men jeg husket bare å ta bilder av den ene siden. Jeg elsker formen (rektangulære puter er det beste jeg vet) og stoffet. WOW. Vet ikke om den skal stå der den gjør nå, er ikke helt komfertabel med å blande gull og sølv, selv om jeg har sett flere eksempler på at de funker. I "verstefall" kommer den inn på rommet til snuppa, der vi forøvrig begynner oppussing til uka. Moro!





Disse konglene fant jeg på Skeidar, av alle steder! Superfine og super billige. Perfekt!
Tenkte først å ha de ute, men forløpig syns jeg de er så fine at de har fått en plass inne.






Denne konglen fant jeg på Italien House. Falt pladask! Det som er ekstra morsomt er at den ser ut som om den kunne vært samme serien som den løveurnen jeg kjøpte i Italia. De står nå på samme bord og matcher hverandre fint.





Dette fantastiske skrinet ble jeg tipset om av min kjære mamma. Hun hadde sett det i en butikk jeg aldri hadde vært, og tenkte at dette var noe jeg ville like. Og jeg stoler på mamma, så jeg dro etter en liten stund og så på det. Pang! Jeg elsket det og det ble med meg hjem. Itillegg hadde butikken 25% avslag på alt den dagen så jammen ble det ikke billigere og - flaks!


Kommer sterkere tilbake med litt bider av stua, forhåpentligvis i morgen.

Ha en fortreffelig kveld videre!

9 kommentarer:

tinemor sa...

Så masse flotte ting du har kjøpt deg!
Glad i kongler jeg å. Har de blandt annet på soverommet, -på enden på gardinstangen og på "magebelte"
Spennende med oppussing av jentas rom.
Lykke til!

Jorunn sa...

Det var fine kongler! Og det skrinet likte jeg også :0)

Monica sa...

Mye fint du har kjøpt! lykke til med oppussingen :)

Daisys home sa...

Kjempefine ting du hadde shoppet.Lykke til med oppussingen!

Daisys home sa...

Du kan nå gå inn og hente en AWARD,fra siden min.

Janicke sa...

Hehe - nå må jeg på Skeidar, jeg også! Liker så godt sånne kongler (heter de noe spesielt, mon tro?) men har aldri sett dem andre steder enn i interiørblader. Takk for tipset! :-)

Anita sa...

Her var det jammen meg mye flott og mye inspirasjon.Kommer gjerne tilbake på "besøk".

Laila sa...

Åååh DEN konglen fra Italian House!! Jeg må bare flytte til Oslo jeg altså!! Og skrinet var også fint, jeg skulle bare hatt det med gull.

Vil du bli min personlige shopper og sende alt over fjellet med posten til meg?

Ha en flott lørdagskveld!

Klem fra Laila

Unknown sa...

my explanation dolabuy.co Find Out More replica gucci handbags view website Ysl replica handbags