lørdag 9. august 2008

Sneek-peek på soverommet vårt

Tenkte å gi en liten smakebit fra soverommet vårt. Rommet er ganske stort da de forrige eierne gjorde to soverom om til dette ene. Ergo stor garderobe (halleluja!!!) og ganske masse plass. Jeg føler rommet har masse potensiale, men at jeg ikke har fått ut så mye av det.
Nå er rommet innredet i brunt, brunt og brunt, savner å få inn litt hvitt og beige og skal nok klare det etterhvert også.



Sengen med benk foran. Benken er fra Italien House, et kupp til halv pris. Pallputene fra Kid, putene på sengen er fra Ikea, Lene Bjerre og Au Maison. Lyskrone fra Jeanne D`arc living.



Lene Bjerre gardiner med brune liftgardiner under. Liftgardinene er ikke pene, men de brukes som "rullgardiner" så de gjør nytten sin.



White metall nattbord, krystallamper med silkeskjerm.




Andre siden av rommet, ser såvidt et av de to bildene på veggen.




Lednings-heaven. Prøver desperat å få til noe i dette hjørnet, har ikke lykkes ennå, nå er det mest en oppsamling av ting jeg ikke riktig finner plassen til. Speilet er et unntak, dette synes jeg er vakkert. Jeg hadde det på fanget hele veien fra Milano siden det ikke gikk i kofferten.
Stolen er antikk, bordet og lykten under vurderer jeg å male hvitt.

God kveld og nyt resten av helgen!

8 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Synes det var et flott og delikat soverom jeg...
Du har jo virkelig et godt utgangspunkt da. Det er jo pene lyse vegger og tak, så det er jo ikke store endringene som skal til dersom du ønsker det litt lysere.

Likte de nattbordslampene veldig godt. Er på utkikk etter en slik selv. Husker du hvor du kjøpte dine?

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

lilleann sa...

Hei!
Synes dette var et kjempe lekkert soverom, Sabi! :) å du kan jo lett ta inn litt lyse detaljer på dette rommet om du vill forandre litt på det. Men fint var det slik det var.
Synes du er så flink å sette ting sammen. Det blir helt perfekt i mine øyne.:)
Selv drømmer jeg om å bli flinkere til det. Kan jeg spørre hvor du finner alle de fine detaljene? Handler du mye over nettet? tenkte speseilt på alle de lekre lampene du har.
Men skjønner godt om du ikke vill si det....hehe :)))
Ha fortsatt en god helg!

Lilleann

Monica sa...

nydelig soverom!

Daisys home sa...

KJEMPElekkert er ordet.likte godt det spesielle nattbordet i sølv.Så utrolig flink å sette sammen ting,er du.Ja jeg også lurer på hvor du får kjøpt alle de fine interiørtinga.Ha en fortsatt fin dag.

Laila sa...

Kjempefint soverom. Jeg har fulgt med på omvisningen, er bare ikke så flink til å vise meg for tiden.

Det ligger forresten noe til deg på bloggen min.

Prinsesse Elin sa...

Jeg har alltid ønsket meg et stort soverom. Isteden har vi et knøttlite et men det får duge. Ditt var iallfall nyedelig:O)

tinemor sa...

Så lekkert soverom!
Likte nattbordene med de flotte lampene ekstra godt!

Sabi sa...

Takk for fine ord, jenter!!
Lampene og skjermene er fra Christiania belysning.