tirsdag 8. juli 2008

Hjemme igjen, og noen must haves fra Lene Bjerre

Da er vi tilbake etter noen herlige dager på rivieraen i Frankrike. Vi har kost oss masse og fått ladet batteriene. Litt shopping ble det på hun mor, kjøpte hele fire ring hvorav to av de kom hjem i knust forfattning.... Er ennå litt trist over det.. Pleier alltid å handle med meg urner og lignende fra både Franrike og Italia og det har alltd gått fin-fint... - helt til nå.
Uansett klarte to av tingene sg og de kommer jeg til å vise fem senere.

Ellers sjekket jeg innom min favorittside i dag - og tenk, de hadde allerede lagt ut høst-vinter katalogen! Yummy!

Viser frem et par bilder fra mine favoritter derifra. Skal jeg ha puter, rammer eller lykter- tyr jeg ofte til Lene Bjerre.

Enjoy!


Puter, puter, puter... Kan man noen gang få nok?? Jeg er sikkelig putefrik og har sikkert altfor mange, men finner jeg en jeg må ha slår jeg for til for det.



Rammene fra Lene Bjerre er så fine. Enkle og elegante - akkurat som jeg liker rammer. Den treer-rammen skal jeg ha. Har vært på jakt etter en sån til å sette inn bilder av barna.



Har kjempelenge vært på jakt etter en sånn kongle på fot uten å finne noen fine. Denne er sikkelig meg - og den SKAL bli min.



Lykter er noe jeg elsker å kjøpe. Ingenting gir bedre stemning når mørket begynner og senke seg enn å fyre i peisen og tenne på et vell av lykter. Sett dette i sammenheng med vin og gode venner eller en bok og noe deilig varmt å drikke - og jeg koser meg maksimalt.

God kveld videre - og jeg kommer sterkere tilbake!!

5 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Så koselig blogg!
Elsker Lene Bjerre jeg også!
Kommer innom deg igjen!
Ha en fin sommer!

Daisys home sa...

HEI Må bare si at her var det mye fint å se.Du har det kjæmpestilig.dette blir en side jeg kommer til å kikke innom med jevne mellomrom.sommerhilsen fra nyeste i blogglandia

tinemor sa...

Velkommen hjem!
Jeg er så hjertens enig!!!
Masselekkert her ja fra Lene B.
Kunne shoppet meg fattig der ja.
Ser ut som jeg å må gå til innkjøp av både mere puter og rammer, - det var sååååååå mye lekkert!!
Ha en strålende uke!

Janicke sa...

Velkommen tilbake fra ferie! Jeg har så sansen for stilen din, gleder meg til å se flere bilder fra hjemmet ditt. ;-)

mctele sa...

Homepage Louis Vuitton fake Bags these details replica designer bags wholesale Discover More Here high quality replica bags