torsdag 17. juli 2008

Sabi + Ralph Lauren

Altså nå er jeg veldig fornøyd med Sabi-mannen det er ikke det, men herregud for noen ting Ralph Lauren lager til hjemmet!
Jeg er veldig tro til min stil og har noen klare favoritter jeg tyr til da jeg skal ha noe nytt til huset. Lene Bjerre, som jeg viste bilder fra tidligere er en av disse.
Likevel er det sjeldent jeg finner en produsent hvor jeg liker nesten alt. Det var før jeg snublet over Mayfair kolleksjonen til Ralph Lauren. Dåne, dåne - instant love. Denne kolleksjonen er bygget opp av elementer jeg elsker; Lyse vegger, lysekroner, krystall-bordlamper, antikke stoler, veneteanske speil, masse fantastiske puter osv...

Selve kolleksjonskatalogen er i flash så jeg får ikke lagt ut bildene her uten masse hassel, så de som ble nysgjerrige får gå inn på www.ralphlaurenhome.com og kolleksjon Mayfair. Enjoy!

Legger likevel ved et par smakebiter jeg fikk med:






Stoppet stol i antikk-finish. Formen, stoffet - jeg elsker alt.





Og til slutt en fantastisk Chesterfield-inspirert pall. Denne hadde jeg gladelig gitt en arm for.

2 kommentarer:

tinemor sa...

Ja, jeg har vært inne å kikket!
wow. Der var det mye lekkert!!!
Jeg vil ha!!!!!
Ønsker deg en god helg!

Laila sa...

Helt enig, kolleksjonen er perfekt!