torsdag 31. juli 2008

Lenge siden sist..

Puh.. For en varme det er om dagen! Dette gjør at det ikke blir altfor mye blogging, men jeg lover å ta meg sammen, æresord. Dessuten har vi masse planer på trappene her i huset så jeg får uansett nok å skrive om. Jeg nevner i fleng; kjøkkeninnredning skal males, gang skal pusses opp, wc skal flislegges og rommet til prinsessa skal bla tapetseres.

Jeg begynner med å vise mine siste innkjøp;




Vi kjøpte denne supersøte benken her forleden. Liker den veldig godt, men det eneste er at den var mye større en det vi trodde så den passet ikke der vi hadde tenkt å ha den. Har derfor bare funnet en midlertidig plass til den.




I benken kjøpte jeg noen gedigene putetrekk jeg har fyllt med brettede dyner. Syns plutselig at sånn "Karna" stil ute med ruter og stjerner er skikkelig fint, så jeg ble veldig fornøyd med disse.




Nær bilde av putene.




Kjøpte i samme slengen noen blå stjerneputer til spisegruppen. Synes de frisket opp litt.





Til slutt, mine to skatter som koser seg i varmen.

God kveld videre!

2 kommentarer:

lilleann sa...

NYDELIG benk....sukk!! Er også på utkikk etter benk for å ha i hagen, men har til nå ikke kommet over noen spesiell fin en...den der var lekker! Fint bilde av dine søte små å :))
Ha en fin dag videre!

lilleann sa...

Hei igjen :) Skulle bare si at det ligger en award til deg på siden min :)
Ha en fin-fin dag videre :)