torsdag 5. juni 2008

Award og utfordring! Moro!


Jeg har fått min første award, kjempemoro! Fikk den av snille tinemor som i tillegg sa noen veldig pene ord. Tusen takk!!

Jeg er ikke så inne i dette gamet ennå så jeg er litt usikker på om jeg skal gi den videre, men så at Tine hadde gjort det så da gjør jeg det jeg og.

Jeg vil gi den videre til Drømmen om en eplehage fordi hun har en blogg og et hjem som er en fryd for øyet.



Tinemor utfordret meg også til å svare på disse 6 spm - here goes:


1. Hva gjorde du for 10 år siden?

På denne tiden for 10 år siden var jeg akkurat ferdig med russetiden, klar for ferie før jeg skulle starte på UiO.

2. Hva var 5 ting på gjørelista di i dag?

- Kjøre to små i barnehagen
- Plante noen nyinnkjøpte lavendeler
- Handle dagligvarer
- Lage middag
- Lese den sist innkjøpte Albert Åberg på senga for to trøtte små

3. Snacks jeg liker:

Popcorn, sjokolade og IFA

4. Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær:

Mye av det samme som i dag egentlig. Ville gjort istand alt jeg vil i huset, betalt all gjeld både for oss og nærmeste familie, satt av til fremtidig skolegang for barna og sist, men ikke minst donert bort til forskjellige saker som står min hjerte nært.

5.Steder jeg har bodd:

Har bare bodd i Oslo, men har flyttet en del..
- Grefsen
- Majorstua
- Frogner
- Holmenkollen
og til slutt der vi bor nå..

Disse vil jeg vite mere om:

Drømmen om en eplehage
Gammel stil (Monica)

5 kommentarer:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Grattis med award!
-Og ny blogg! :O)

Mitt hvite hus sa...

Hei

Veldig koselig blogg du har:=) Kikker innom igjen en annen dag også. Grattis med award , veldig koselig.

Ha en Fin helg.
Kerstin

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

koselig blogg du har ,og et flott hjem!!
Gratulerer med award, vel fortjent !
Kommer innom igjen, greit at jeg linker deg ?
Ha en fin helg :0)

Janicke sa...

Heisan!
Nydelig blogg du har - her kommer jeg nok til å følge med videre! ;-)
Ha en fin lørdagskveld!

Sabi sa...

Tusen takk alle sammen! Bare hyggelig at det linkes inn hit, og setter pris på alle som tar turen tilbake og besøker meg!