tirsdag 10. juni 2008

Gangen


Neste på vise frem-listen er gangen. Gangen er lang og ganske smal og delt i to. Det jeg viser nå er den innerste og største delen. Den ytterste delen skal pusses opp, noe jeg kommer til å komme tilbake til i senere innlegg.




Gangen er innredet i sølv og hvitt. Møblene er av såkalt "white metall" og er som regel av indisk opprinnelse.

Gangens innhold er konsoll med to små benker under og stol, alt dette i white metall. Ellers er det speil og lysekrone fra Sia.




Bilde fra front. Og ja, JEG ELSKER PUTER. De hvite putene er fra Lene Bjerre, tønnen er fra Lisbeth Dahl.



Det som er på konsollen, og en nærmere titt på speilet. Orkideen skal egentlig være hvit, noe som passer bedre og binder det mer sammen.

4 kommentarer:

Hilde's rom sa...

Nydelig, som resten av huset! Jeg har virkelig falt for bloggen din og er alltid spent på hva det neste du viser vil være. Bildene dine er utrolig inspirerende, tusen takk!

Er det greit om jeg linker deg til bloggen min?

Ha en finfin dag!

Sabi sa...

Hei Hilde!

Tusen takk for fine ord!

Bare link i vei du! :)

Fin dag til deg også!

Made in heaven sa...

Hei! Så flott blogg du har... nydelige bilder. du har virkelig et drømmehjem!

tinemor sa...

Så lekkert!
Gangen gir et godt hint om hvordan resten av huset ditt er. Lekkert!
Jeg syns det var fint med litt farge på blomsten jeg da.... ;-) Frisker opp litt liksom.