fredag 20. juni 2008

Litt småtteri fra Sabi-heimen.

Bloggingen går litt trått om dagen, føler jeg ikke har noe særlig å vise frem eller skrive om.
Går sikkert over det, merker det skal bli godt med ferie. Vi drar til Frankrike på torsdag og gjett om jeg gleder meg!

Tenkte jeg skulle ta noen stemingsbilder, med litt tente lys ol, men fant ut at det ble litt for lyst. Så lysene synes ikke noe særlig, men men..



Urnene er fra Sia, fikk de i bursdagsgave fra min kjære. Oppi de har jeg satt noen kjempeorkideer. De skal visst være mye vanskeligere å få til enn vanlige orkideer, og jeg har jo ikke akkurat grønne fingre.



Dette er står på hyllen nede på konsollbordet. Kronefetisjen kommer fullt frem her... I tillegg har jeg favoritt interiørbøkene min liggende der. Den hvite saken i midten er opprinnelig et drivhus, denne brukes nå til lys og kroner.



Har gjort om på dette bordet, var lei sånn det var og synes det er deilig med litt forandring.




De vakre skjellene kjøpte jeg tidligere i dag. Har lett masse etter fine hvite, blanke skjell. Fant det i dag - på salg til og med! Jippi!
Den utrolig søte frosken med krone kjøpte jeg i forrige uke, jenta på 3 kysser den flere ganger daglig.. :-) Venter på prinsen allerede...

5 kommentarer:

tinemor sa...

Så flotte og hærlige bilder!!!
Syns du fikk fram stemningen jeg.
Lekkert med helt hvite sjell, og den krone-avhengigheten..... -har noen kroner jeg å, men så er det nå flott da.
Så søtt med kyssing av frosken. Greit å starte tidlig, så man finner ham før man blir for gammel... ;-)
Fortsatt god helg!

Janicke sa...

Kjempelekkert hjem du har!
Riktig god helg til deg!

Therese sa...

Å så morro, er frosken fra Milla`s? Jeg stod å så på den leeeenge da jeg var der, og vurderte frem og tilbake om jeg skulle kjøpe en. Men fant ut at lommeboka fikk kjørt seg nok som den gjorde. Stolen og puffen i et tidligere innlegg var utrolig lekker. Den hadde jeg gått for også ;)

Hannemor sa...

Hei! Først og fremst,for et fint hjem du har!! Så lurer jeg på da,hvor du har fått tak i konsollbordet bak sofaen din? Hvilken farge er det på det?

sotejed sa...

recherchez-les sacs de répliques ce contenu répliques de sacs ysl cliquez pour enquêter dolabuy ysl