søndag 8. juni 2008

Det aller siste selv-oppussede...

Jada, jeg gir meg ikke bare sånn helt uten videre. Her er siste rest (foreløpig hvertfall..) av selvoppussede bruktfunn. Kunne sikkert ha visst fram noe mer, men føler jeg bør komme med noe annet i neste innlegg - sånn at det ikke virker som jeg aldri kjøper noe nytt.. :)

Den delen av huset som vises frem nå er gangen i underetasjen. Dette er et område som ikke er kjempestort, og jeg var veldig usikker på hvordan jeg skulle gjøre det der. Dette er altså det jeg endte opp med.




Bilde tatt fra trappen. To gamle stoler rundt en liten sjenk. Alt kjøpt gjennom finn.no.
Bildene på veggen er fra Villa Collection.



Bilde fra andre siden av rommet.



Litt nærmere bilde av den lille sjenken. "Diamanten" som henger fra nøkkelen er fra Mols.



Stolene som står rundt sjenken. Pusset opp på vanlig Sabi-måte, trukket i et lyst silkestoff. (et stoff jeg forøvrig aldri har slått meg til ro med..)



Det på sjenken; staker fra Jeanne d´arc Living, speilbokser og flakonger fra Lisbeth Dahl og G&C. Speilet er fra Ikea, søt liten lyskrone fra Milla Boutique.


Dette var altså siste rest , lover neste innlegg blir noe helt annet..

Fortsatt god kveld!!

5 kommentarer:

*Hege*-mine små skatter sa...

Denne bloggen kom jeg over i dag-for et utrolig flott hjem dere har!!! Alt det hvite hadde ikke nyttet hos oss med fire barn... Men det er utrolig fint da=)
Er det greit om jeg linker deg??(har allerede gjort det da;))
Ha ei flott uke!

tinemor sa...

Enda et bevis på at det ikke er grunn til å alltid kjøpe nytt ser jeg.
Så utrolig lekkert!!!!!
Ofte syns jeg gamle ting kan bli enda finere enn nytt, når det er pusset opp.
Du har utrolig god smak!!

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Mye fint man kan finne på Finn ! Sjenken din ligner veldig på vår som vi arvet fra bestefaren til mannen min, bilde i et innlegg for litt siden, har malt den off-white for flere år og låsen virker ikke så jeg bare satt inn en fin nyknott , men når jeg ser hvor fin din er i hvit har jeg jammen lyst til å male den hvit..mannen min får sikkert fnatt...!
Ha en fin mandag !!

Two sa...

Takk for titten, her var det kjekt å være. Du viser mykje fint interiør, og veldig kjekt at du fortel korleis du pussar opp ting. Å få erfaringar frå andre er veldig nyttig når vi skal prøve nye ting.Kjem heilt sikkert tilbake her, linkar til deg på bloggen min!

Veronica's hus sa...

Hei
Så fint du har det! Masse inspirasjon å hente her ser jeg.
Leter forØvrig etter slike mobler på finn selv. Har til nå kjØpt en stol:)
Veronica